Nye produkter
Stol CHIC VELVET burgunder
Stol CHIC VELVET burgunder
kr 1 090,00
stk
Stol CHIC VELVET curry
Stol CHIC VELVET curry
kr 1 090,00
stk
Stol CHIC VELVET rosa
Stol CHIC VELVET rosa
kr 1 090,00
stk
Stol CHIC VELVET grå
Stol CHIC VELVET grå
kr 1 090,00
stk
Stol CHIC VELVET grønn
Stol CHIC VELVET grønn
kr 1 090,00
stk
Stol CHIC VELVET marineblå
Stol CHIC VELVET marineblå
kr 1 090,00
stk
Stol CHIC VELVET sort
Stol CHIC VELVET sort
kr 1 090,00
stk
Stol CHIC
Stol CHIC
kr 1 090,00
stk
Kampanjer
Vitrineskap DORTMUND DN-05
Vitrineskap DORTMUND DN-05
kr 3 290,00 kr 2 303,00
stk
Seksjon MONOR hvit
Seksjon MONOR hvit
kr 7 990,00 kr 5 593,00
stk
Salongbord MILAN L3
Salongbord MILAN L3
kr 2 190,00 kr 1 533,00
stk
Reol LINK
Reol LINK
kr 1 690,00 kr 1 352,00
stk
Stol MALUS
Stol MALUS
kr 1 090,00 kr 872,00
stk
Salongbord MIO betong
Salongbord MIO betong
kr 1 890,00 kr 1 323,00
stk
Sidebord LISA BASIC D
Sidebord LISA BASIC D
kr 1 190,00 kr 952,00
stk
Salongbord ISLA hvit
Salongbord ISLA hvit
kr 990,00 kr 594,00
stk
Reklamasjon

ALT REKLAMASJON SKAL VÆRE MELDT IFRA OG DOKUMENTERT SKRIFTLIG FØR VARENE EV. MONTERES!

Skade/mangel

Dersom du har mottatt skadet vare eller det foreligger en mangel, skal reklamasjonen skje innen kort tid fra du ha mottatt vare, men ikke senere enn 2 måneder. Hvis du ikke reklamerer i tide, taper du retten til å gjøre mangelen gjeldende. En beskrivelse av skaden/mangelen skal sendes skriftlig og gjerne sammen med bilde som kan dokumentere dette.

Kjøperens rett ved mangel

Utbedring eller omlevering
Vi bytter delen eller omleverer hele varen innen rimelig tid og uten pristillegg.
Utbedring/omlevering skjer som regel innen den ordinære leveringstiden og ikke senere enn 2-3 uker fra mangelen er meldt ifra til oss. Unntaket gjelder skreddersydde varer med leveringstid på 4-6 uker og utbedring/omlevering kan dermed ta like lang tid som den ordinære leveringstiden.
Det må foreligge en skriftlig bekreftelse på avtalt leveringstidspunkt for utbedring/omlevering. Dersom en slik bekreftelse mangler, vil utbedring/omlevering ikke skje ved angitt tidspunkt.

Prisavslag ved mangel
Er mangelen uvesentlig kan du kreve prisavslag istedenfor utbedring/omlevering.

Heving ved mangel
Dersom mangelen har ikke blitt rettet opp ved maks. to forsøk eller innen rimelig tid, har du krav til å heve kjøpet og få tilbake pengene. Vi forbeholder oss retten til å redusere tilbakebetalingen men beløpet som tilsvarer tiden du har brukt varen før mangelen har skjedd.

Retten til heving av kjøpet ved mangel faller bort dersom:
- skaden/mangelen ikke er meldt ifra innen rimelig tid fra den har blitt oppdaget
- selgeren tilbyr prisavslag ved uvesentlig mangel 
- selgeren tilbyr utbedring innen rimelig tid
- utbedring/omlevering hindres av kjøperen
- varen er i vesentlig dårligere forfatning enn det som kan antatt ved normal bruk

Transportskade

Dersom varen leveres av en av våre sjåfører, står du ansvarlig for å undersøke emballasjen nøye ved leveringen og melde ifra umiddelbart til sjåføren om du oppdager avvik.

Dersom varen henter fra postkontor, står du ansvarlig for å undersøke emballasjen nøye ved hending og melde ifra umiddelbart til ekspeditøren om du oppdager avvik.

Dersom varen leveres av Posten/Bring eller en annen transportør, står du ansvarlig for å undersøke emballasjen nøye ved leveringen og melde ifra umiddelbart til sjåføren om du oppdager avvik.

Feilekspedering

Har du mottatt feil vare, må du informere oss om dette innen rimelig tid og ikke senere enn en uke fra varen er mottatt. Vi påtar oss alle kostnader ved en omlevering, men det er du som er ansvarlig for en forsvarlig håndtering og oppbevaring ev. feil produkt inntil den blir omlevert. Ved en fysisk skade forbeholder vi oss retten til å trekke gebyr for å gjenopprette produktet til funksjonell tilstand. Vi vil ikke gjøre noe fradrag dersom varen returneres i uendret tilstand.

opp
Shop is in view mode
Vis fullversjonen av nettstedet
Sklep internetowy Shoper.pl